Titre
Let's go social
Sofie Smolders ; coördinatie : Sarah Auman, Nina Waegemans & Joni Verhulst ; eindredactie : Wannes Swings
Auteur(s)
Smolders, Sofie - docent, ondernemer en social marketing expert. Auteur
Auteur(s)
Auman, Sarah. Contributeur, collaborateur
Auteur(s)
Waegemans, Nina. Contributeur, collaborateur
Auteur(s)
Verhulst, Joni. Contributeur, collaborateur
Auteur(s)
Swings, Wannes. Rédacteur
Titre de la couverture
Let's go social : haal het beste uit je social media, op jouw manier
ISBN
9789463935517
Reliure
broché
Adresse bibliogr.
Gent : Owl Press, 2021
Editeur
Owl Press. Gent
Editeur
Borgerhoff & Lamberigts (Gent)
Langue
néerlandais
Pays
Belgium
Collation
294 pagina's : illustraties ; 24 cm
Note
Inclusief #23daychallenge met opdrachten, inspiratie en concrete tips.
Bibliographie etc (note)
Bronnen
Résumé
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken om te verbinden met merken met een authentiek verhaal en een sterke boodschap. Daardoor vinden starters, winkels, ondernemingen en organisaties steeds meer de weg naar sociale media. Hoe begin je als ondernemer aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap werkt op welk netwerk en voor welke doelgroep? En vooral, hoe kun je het onstuimige landschap doorgronden en inzetten op jouw doelen? Met Let’s go social ga je dagelijks aan de slag met een leuke challenge – om op die manier na 22 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je durft te delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, je verhaal en je campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem – integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren op je huidige gebruik, met oog op vernieuwing. Elke challenge wordt ondersteund met een behapbare theoretische context en real life-inspiratie. Ook krijg je meer dan vijftig contenttips – met een hoge feelgoodfactor en inspirerende verhalen van ondernemers – om doelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media.

Type de contenu
texte
Type de support
volume
Sujet
Médias sociaux
Termes associés
ISBD
Voir l'affichage ISBD
Let's go social / Sofie Smolders ; coördinatie : Sarah Auman, Nina Waegemans & Joni Verhulst ; eindredactie : Wannes Swings. - Gent : Owl Press, 2021. - 294 pagina's : illustraties ; 24 cm. - Inclusief #23daychallenge met opdrachten, inspiratie en concrete tips. - ISBN 9789463935517.

Permalien

Beschikbare exemplaren worden gecheckt...

Een document aanvragen

Beschikbare exemplaren worden gecheckt...
Opladen van de verrijkingen...