Titel
Marketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips
Marc Logman
ISBN
978-90-441-3589-3 : 25,20 €
Binding
gelijmde paperback
Uitgever
Garant
Taal
Nederlands
Land
Belgium
Collatie
207 p. : tab., graf. ; 24 cm
Wettelijk Depotnummer
D/2018/5779/0002
Bibliografie etc
(annotatie)
Eindnoten. Index
Samenvatting
(annotatie)
Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen 'logisch management model'. Bij elke component van het marketingplan worden checklists en concrete tips gegeven. Ze laten de lezer toe om tijdens het opzetten van een gestructureerd marketingplan tevens oog te hebben voor de kern van het marketingbeleid. De toegevoegde cd-rom bevat gegevens voor toepassingen en oefeningen.

Type inhoud
tekst
Type drager
volume
Onderwerp
Classificatie KBR
ISBD
Bekijk de ISBD weergave
Marketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc Logman. - 207 p : tab., graf. ; 24 cm. - ISBN 978-90-441-3589-3 : 25,20 €.


Fout of probleem melden?
Permalink

Beschikbare exemplaren worden gecheckt...

Een document aanvragen

Beschikbare exemplaren worden gecheckt...
Opladen van de verrijkingen...