Title
Marketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips
Marc Logman
ISBN
978-90-441-3589-3 : 25,20 €
Binding
perfect binding
Publisher
Garant
Language
Dutch
Country
Belgium
Collation
207 p. : tab., graf. ; 24 cm
Legal deposit number
D/2018/5779/0002
Bibliography etc (note)
Eindnoten. Index
Abstract
Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen 'logisch management model'. Bij elke component van het marketingplan worden checklists en concrete tips gegeven. Ze laten de lezer toe om tijdens het opzetten van een gestructureerd marketingplan tevens oog te hebben voor de kern van het marketingbeleid. De toegevoegde cd-rom bevat gegevens voor toepassingen en oefeningen.

Content type
text
Carrier type
volume
Subject
Classification KBR
ISBD
See ISBD format
Marketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc Logman. - 207 p : tab., graf. ; 24 cm. - ISBN 978-90-441-3589-3 : 25,20 €.


Permalink

Checking of available copies ...

Request item

Checking of available copies ...
Loading enrichments...